Škola realizuje projekt s finanční podporou EU
Název projektu: Šablony III Volgogradská
Číslo projektu: CZ.02.3.68./0.0/0.0/20_080/0018879
Doba realizace projektu: 1.1.2021 - 31.12.2022
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat:
- společné vzdělávání dětí/žáků/účastníků
- aktivity rozvíjející ICT
- spolupráce s rodiči dětí/žáků/účastníků
- spolupráce s veřejností
Cíl projektu:
Využití ICT ve vzdělávání v ZŠ - 64 hodin/ 64 týdnů.
Projektový den ve výuce.
Škola realizuje projekt s finanční podporou EU
Název projektu: Šablony II Volgogradská
Číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0008943
Doba realizace projektu: 1.11.2018 - 31.10.2020
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně
profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání dětí/žáků/účastníků, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit,
aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči dětí/žáků/účastníků, spolupráce s veřejností.
Cíl projektu:
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola/školské zařízení určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování.
Prioritními rozvojovými oblastmi je je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti využívání nových výukových metod
s využitím informačních a komunikačních technologií (ICT). Aktivity rovněž cílí na větší individualizaci vzdělávání a na rozvoj
digitálních kompetencí a kreativity dětí a jejich aktivní zapojení do procesu vzdělávání.
Škola realizuje vybraný počet hodin výuky s využitím ICT dle zvolené varianty aktivity, a to takto:
- 64 hodin výuky v 64 týdnech, ve kterých probíhá výuka
Tato forma výuky je realizována v MŠ, ZŠ a ŠD. Rovněž projekt obsahuje zapojení ICT technika do výuky na ZŠ.
Výsledky projektu:
Naplnění 64 hodin výuky s vyšším zapojením ICT dle znění výzvy.
Na daný projekt je poskytována finanční podpora od EU.
Projekt MŠMT 2018-2021
Název projektu:
- Družina – podpora zařízení péče o žáky na 1.stupni
2,5 mil. Kč
Projekt NADACE ČEZ
Název projektu:
80 000 Kč
Školní dílčí projekty 2017-2018
Názvy projektů:
- září 2017: Oranžový den
- říjen 2017: Evropské dny handicapu
- Den požární bezpečnosti
- listopad 2017: Mobilní planetárium
- Virtuální svět
Školní celoroční projekt 2017
Školní dílčí projekty 2016-2017
Názvy projektů:
- září 2016: Hmyzí domeček
- Skřítek Podzimníček
- říjen 2016: Krakow - Polsko / královský zámek WAWEL
- listopad 2016: Pták ohnivák - divadlo ve škole
- Výstava - Šikovné ruce
- Den řemesel
- prosinec 2016: Adventní dílny
- Mikulášská nadílka
- Čertí škola Hopsalína
- leden 2017: Kouzelné byliny - divadlo Šikulka
- Funpark Žirafa
- Mrazík - karneval
- únor 2017: Taneční hrátky se zvířátky
- duben 2017: Protidrogový vlak Ostrava
- Westernový ranč Bujnoch - Jistebník
- Velikonoční jarmark
- květen 2017: Pampeliškový den
- Solná jeskyně
- červen 2017: Škola za školou
Školní dílčí projekty 2015-2016
Názvy projektů:
- říjen 2015: Barevný podzim
- Dopoledne s písničkou
- listopad 2015: Den řemesel
- Den v lese
- prosinec 2015: Technické dovednosti žáků
- (Výzva č.57 / Operačni program MŠMT)
- leden 2016: Stopy ve sněhu
- únor 2016: Westernový den
- Ledové království
- duben 2016: Den s čarodějnicí
- květen 2016: Hry bez hranic 2016
- červen 2016: Život u rybníka
- Škola za školou
Školní celoroční projekt 2015
Název projektu:
- Kamav, hoj te aves bachtalo! /Chci, abys byl štastný!/
Projekt EU 2015
Názvy projektů:
- Zvyšování kvality ve vzdělání
- Technické dovednosti žáků
205 000 Kč
Školní dílčí projekty 2014-2015
Názvy projektů:
- říjen 2014: Den stromů
- listopad 2014: Bramborový den
- Kamav, hoj te aves bachtalo / Chci, abys byl šťastný
- leden 2015: Mořský svět
- Pirátský karneval
- únor 2015: Nebuď oběť!
- březen 2015: Den vody
- duben 2015: Prevence kriminality
- červen 2015: Škola za školou
Školní dílčí projekty 2013-2014
Názvy projektů:
- listopad 2013: Kam po škole
- leden 2014: Karneval
- únor 2014: Hledáme sněhuláka
- březen 2014: Šmoulí párty
Školní celoroční projekt 2013-2014
Školní dílčí projekty 2012-2013
Názvy projektů:
- říjen 2012: Barevné dráčkování
- listopad 2012: Haloween
Školní dlouhodobý projekt od 2012 bez časového omezení
Název projektu:
- TABLET NA MÍRU /aplikace informačních technologií/
Školní celoroční projekt 2012-2013
Název projektu:
- ZDRAVÝ POHYB V ŽIVOTĚ /vlg 6,2/
- JABLOŇOVÝ ROK /vlg2/
Školní dílčí projekty 2011-2012
Názvy projektů:
- září 2011: Žlutý den
- říjen 2011: Oranžový den
- listopad 2011: Hnědý den
- prosinec 2011: Naše škola má talent
- leden 2012: Bílý den
- únor 2012: Fialový den
- březen 2012: Zelený den
- duben 2012: Šedý den
- květen 2012: Růžový den
Školní celoroční projekt 2011-2012
Název projektu:
- DĚTI POZOR! ČERVENÁ! /vlg 2/
- Bezpečný krok, bezpečná jízda aneb Dopravní výchova pro všechny školou povinné /vlg 6/
- Obr a Paleček /vlg 2/cvičení na velkých míčích s overbally a balančními plošinami.
Školní celoroční projekt 2010-2011
Název projektu:
- V zdravém těle zdravý duch
Grantový projekt 2010 statutární město Ostrava
Název projektu: Drakiáda
Podpora handicapovaných dětí české a polské základní školy speciální v rámci rovných příležitostí v oblasti kulturně sportovní.
25 000 Kč
Grantový projekt 2010 statutární město Ostrava
Název projektu: Hry bez hranic
Podporovat porozumění v oblasti sportu polských a českých žáků základní školy speciální, bořit jazykové
a zdravotní předsudky pomocí vzájemného zdravého soupeření napříč spektrem národností, jazyka, handicapu a věku.
170 000 Kč
Grantový projekt EU
Název projektu: Draci a latawce
Umožnit žákům české a polské základní školy speciální zapojit se do podzimních aktivit stejnou měrou
jako jejich vrstevníci z většinové populace a předcházet tak jejich sociálnímu omezení.
20 000 Kč
Koncepční záměry a koncepční cíle 2010 – 2013
Cíl školy:
„Pomoz mi ať to dokážu sám“ M.Montessori
Ve školních letech 2010 – 2013 se zaměříme na správný a zdravý pohybový vývoj žáka a prevenci proti vzniku funkčních a vývojových poruch pohybového aparátu.
Grantový projekt 2010 statutární město Ostrava
Název projektu:
Vytvoření podmínek pro integraci handicapovaných dětí prostřednictvím zřízení speciálních kurzů vaření vč. zřízení cvičné školní kuchyně pro výuku.
60 tis. Kč
Koncepční záměry a koncepční cíle 2007 – 2010
Cíl školy:
„Pomoz mi ať to dokážu sám“ M.Montessori
Našim hlavním cílem je vybavit žáky naší školy, co nejvyšší mírou samostatnosti,
socializace a v neposlední řadě vědomostmi a dovednostmi, které uplatní ve svém
budoucím studiu a životě.
Grantový projekt EU 11/2009 – 06/2012
Název operačního programu:
Operační program - Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo a název oblasti podpory:
1.2 Rovné příležitosti dětí a žáků, včetně dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
7,5 mil. Kč
Operační program přeshraniční spolupráce 2007-2013
Česká republika - Polská republika
Název operačního programu:
Hry bez hranic
Správce fondu v ČR
Euroregion Silesia-CZ
10 tis. EUR
Školní projekt - Výchova k péči o životní prostředí
Výchova k péči o životní prostředí
Workshop 2009: Velikonoční ladění
Workshop 2009: Strom splněných přání
Školní projekt 2009/2010 - Základy společenského chování pro život
Zlepšení podmínek výuky na Soukromé základní škole
Název projektu: Zlepšení podmínek výuky na Soukromé základní škole
Žadatel: Soukromá základní škola a mateřská škola, s. r. o.
Poskytovatel: MŠMT ČR
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.0084
Číslo OP: CZ.1.07
Název OP: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo výzvy: 21
Název výzvy: Žádost o finanční podporu z OP VK - IP oblasti podpory 1.4 - unit costs Prioritní osa 7.1
Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání
Oblast podpory: 7.1.4
Název oblasti podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách
Datum zahájení projektu: 1.9.2010
Datum ukončení projektu: 28.2.2013
Obsah projektu:
Cílem projektu je prostřednictvím nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání na základní
škole v České republice. Zkvalitnění a zefektivnění výuky bude dosaženo metodickým vzděláváním a podpůrnými kurzy
pedagogických pracovníků, tvorbou a následným používáním nových metodických pomůcek a učebních materiálů ve výuce.
Zvýšení efektivity práce se žáky ve vybraných prioritních tématech bude probíhat individualizací výuky prostřednictvím
dělení hodin nebo podporou při vzdělávání žáků se SVP a žáků mimořádně nadaných. Snížení výskytu rizikového chování
u žáků ZŠ a podpory rovného přístupu ke vzdělávání bude v projektu podpořeno zapojením asistenta pedagoga, psychologa,
speciálního pedagoga nebo zavedením programu primární prevence.